Здравствуйте! Отправлял xem с bittrex на huobi, сообщений не указывал, т.к. Huobi в депозитарном окне предоставили только адрес! В итоге операция в сети nem прошла нормально и средства поступили судя по всему на адрес который дала биржа Huobi - однако на самой бирже я их не вижу - как объяснила поддержка , что они ждут от Вас каких-то обновлений! Можете прояснить ситуацию.?
Address: NDMEV7RYRLSV4KD2JNHR6KCEKD6TXNXNAAR6LH4S
TxId: dcf98658086d6b4184a74b0d02d0f7bc8ef33f510342a414b5e21ac860418a0b
официальный ответ поддержки выглядит так -
Hello, Due to NEM.io Foundation Ltd community-related issues, to protect user assets, we immediately suspend the XEM recharge, mention money is not affected, until the official NEM official recovery recharge, you recharge the assets we will In the recovery of recharge time to your account.
If you have a new consultation, you can resend the new e-mail consultation, please do not reply on the basis of the e-mail so as not to respond to your question in time. Thank you for your cooperation!