Не поступили перевод [SOLVED]

We’re sorry, but your email message to [“nemforumreply+02d2215655c15764c40910757c3bbddb@gmail.com”] (titled Re: [NEM Forum] [Tech Support] Не поступили перевод) didn’t work.

Your reply was sent from a different email address than the one we expected, so we’re not sure if this is the same person. Try sending from another email address, or contact a staff member.

725738e2801ba9bfa30aef3b6126e71679466641eae818e232cfc57c48039f0d

Я не вижу входящую транзакцию для адреса http://explorer.nemchina.com/#/s_account?account=NBX3QKZJV2UPO3NJ5ULTFW2V5EE4N2I5N2REX7PO от ND3B5UDCIBPOJA5P43VMQYATX2X5I4DRGLS7D76N ** 4/16/2018 **
Eobot должен дать вам хеш транзакции в качестве доказательства отказа.


@marina
I don’t see incoming transaction to address http://explorer.nemchina.com/#/s_account?account=NBX3QKZJV2UPO3NJ5ULTFW2V5EE4N2I5N2REX7PO from ND3B5UDCIBPOJA5P43VMQYATX2X5I4DRGLS7D76N 4/16/2018
Eobot should give you transaction hash as a proof of withdraw.

транзакция была выполнена без кода сообщения requierd для кредитной транзакции:
http://explorer.nemchina.com/#s_tx?hash=725738e2801ba9bfa30aef3b6126e71679466641eae818e232cfc57c48039f0d
Пожалуйста, свяжитесь с Eobot supoprt, предоставьте транзакционный хеш и sak для ручного кредитования этой транзакции.


@d3b2ee8d1fec705d8199
transaction was done without message code requierd to credit transaction:
http://explorer.nemchina.com/#s_tx?hash=725738e2801ba9bfa30aef3b6126e71679466641eae818e232cfc57c48039f0d

Please contact with Eobot supoprt, provide transaction hash and sak for manually credit this transaction.

Хорошо спасибо большое!

Отправлял с NANO WALLET монеты xem на биржу Binance,до сих порне пришло ничего
Хеш транзакции : dda8acdae2a0b2bc99354db134de8cf11c82bc7e3913a64525d6fc4df3fd071d

Нужно писать в поддержку Бинанс! Я забыла указать код при переводе с Eobot на HitBTC и через 6 месяцев нашли все таки и вернули! Главное не отчаеваться !

Добрый! Перевёл токены NEM на биржу c мобильного кошелька iOS и не указал invoice ( , естественно они зависли, но транзакция в блокчейне отображается, теперь биржа просит скриншот транзакции с кошелька, а Harvesting Detalis мне её не показывает! Что делать ?

@Petrus Транзакции должны быть видны на вашем dashbord. Не могли бы вы рассказать мне свой адрес?
Если обмен нужно увидеть хеш транзакции, вы должны импортировать свой секретный ключ в nanowallet (nem.io/downloads), потому что мобильное приложение не отображает его.


@Petrus transactions should be visible on your dashbord. Could you please tell me your address?
If exchange need to see transaction hash you must import your private key into nanowallet (nem.io/downloads) because mobile app doesn’t show it.

NB6LOJ-X5OCP2-JP4HGR-ZSUXR5-JXA76Z-C7Q25V-BCIU это он

Я загрузил на windows nanowallet
Попробовал синхронизировать, и ничего не получается

@Petrus
did you imported wallet from mobile wallet?

Please read these steps and follow: How to restore my iOS Wallet on a mac? [SOLVED]

Я бы мог вам скинуть скриншот, но только куда?

Мобильный кошелёк

Следуйте инструкциям в этой инструкции, чтобы импортировать кошелек на рабочий кошелек. Поскольку только рабочий стол показывает хеш транзакций, я боюсь, что обмен примет только снимок экрана из него.


Please follow steps in this instruction to import wallet on desktop wallet. Because only desktop shows transaction hash I’m afraid exchange will accept only screenshot from it.

Ок! Дякую

I transfered the 11634 XEM from Binance to the HitBTC at the address NBX3QKZJV2UPO3NJ5ULTFW2V5EE4N2I5N2REX7PO, but in http://chain.nem.ninja/#/transfer/… I do not find a transaction, and I understand that the block is not formed, and XEM will not reach the address
Txid:5af04e17384ac37e3204c75ee4c51c091caf49f711b11847cf858c8563e584f2
Technical support Binance answered me: "Your transaction has been confirmed in the blockchain already, which means that Binance has successfully completed the transfer and we are no longer able to control the transaction.

If you have not received your funds after a while, we advise you to contact the receiving wallet/exchange support team for help."

@Victor
Transaction is visible in blockexplorer and confirmed:
http://explorer.nemchina.com/#/s_tx?hash=5af04e17384ac37e3204c75ee4c51c091caf49f711b11847cf858c8563e584f2
It’s not confirmed by hitbtc because you included incorrect message. Please contact with HitBTC support, provide transaction hash and ask for manually credit this transaction to your account.

I contacted HitBTC support, as you said. Money arrived! Thank you very much!

1 Like