@pcmac They receive your xem but because you attach encrypted message they was unable automatically process your transaction.
You must wait for changelly answer. They do refund or they will continue changelly conversion manually.
hi, i dont receive my 16140 XEM, can you help me with it?
transaction from my BTC wallet:
https://blockchain.info/tx/fd09de89091ff67a2951400a41769900f6c3a96eebf0df16e51825363eb10c2f
output transaction ( to my Nem wallet):
http://chain.nem.ninja/#/transfer/9234c9a9e2520227034783911d20dded03eb2492e92b7e09620a9f352585067e
my Nem address:
NBLQ6P-E7Z5CV-ANJNXG-OR74UQ-LOJ2YM-GJJOZ4-YFAQ
Hello @arturmd
As you can see NEM transaction :
http://chain.nem.ninja/#/transfer/9234c9a9e2520227034783911d20dded03eb2492e92b7e09620a9f352585067e
Is from Changelly to Changelly address.
Did you put in form wrong recipient address in form (changelly instead of your personal wallet address)?
You must contact with Changelly support and ask for send this funds to your correct address.
Your address in nanowallet can be found when you click “Account” button in top right corner.
I just sent 29 xem to the wrong address I meant to sent it to my wallet I sent it to this address NBRT3YQTVHLTYBDUXH2HHURI5KCYDWRWJ63YWIGG this is not even receiving address it is the address I got my xem from so I replayed to it. My accrual wallet address is NCEKYQ-JNLRS7-2ALJAM-5SIHCH-P6TH25-LYXF4P-TW3D the message I used is housshouss
I just sent 29 xem to the wrong address I meant to sent it to my wallet I sent it to this address NBRT3YQTVHLTYBDUXH2HHURI5KCYDWRWJ63YWIGG this is not even receiving address it is the address I got my xem from so I replayed to it. My accrual wallet address is NCEKYQ-JNLRS7-2ALJAM-5SIHCH-P6TH25-LYXF4P-TW3D the message I used is housshouss Can you please helpe
Hello @Houssem_Ferchichi
This is your account:
NCEKYQ-JNLRS7-2ALJAM-5SIHCH-P6TH25-LYXF4P-TW3D
Thia is probably transaction you are talking about:
http://explorer.ournem.com/#/s_tx?hash=1428e14d40dac48602f92b87b7e5043512bfe1894d680a957a9f0a05521e5eab
Address NBRT3YQTVHLTYBDUXH2HHURI5KCYDWRWJ63YWIGG is Yobit exchange address. If you want this tokens back please contact with Yobit support and provide transaction hash.
отправил деньги с полонекс на криптопию до сих пор не дошли ,все указывал правильно
Txid: 23fb529bb099291048bcf2832ec52bd60d1db4887e86da164b8d1b83c9bb30b0
@atsaenzo
Все выглядит нормально:
http://explorer.ournem.com/#s_tx?hash=23fb529bb099291048bcf2832ec52bd60d1db4887e86da164b8d1b83c9bb30b0
Вы должны связаться с поддержкой Cryptopia, приложите идентификатор транзакции.
@atsaenzo
All looks OK:
http://explorer.ournem.com/#s_tx?hash=23fb529bb099291048bcf2832ec52bd60d1db4887e86da164b8d1b83c9bb30b0
You must contact with Cryptopia support, please attach transaction id.
а как долго доходит транзакция, как определить должны были уже дойти или нет, у других монет есть количество подтверждений, а как обстоит дело с xem?
Большинство транзакций подтверждается в первом блоке, что означает, что транзакция выполняется менее чем за минуту. Каждый блок генерируется в 60 секунд, и это означает, что вы получили подтверждение от 11 × 60. Наверняка это проблема с обработкой транзакций Cryptopia.
Most transactions are confirmed in first block which means transaction is done in less than minute. Each block is generated in 60sec and that’s mean from time you have sent it you have 11×60 confirmations. For sure this is problem with Cryptopia transaction processing.
Криптопия мне еще не ответила, но сегодня они разблокировали кошелек XEM (NEM),а средства ко мне так и не поступили,должны ли поступить ко мне средства по идее или они пропадут?
Похоже, они поместили кошелек XEM в обслуживание. Вероятно, ваш депозит должен отражать, когда они заканчивают обслуживание, но вы также должны ждать ответа поддержки.
Looks like they put XEM wallet into maintenance. Probably your deposit should reflect when they end maintenance but you should wait also for support answer.
SpectroCoin требует Message для отправки Хем в Нановалет. Если для NanoWallet не нужно сообщение, дойдет ли платеж, кто-то пробовал?
@blago, если вы отправляете сообщение на nanowallet, не требуется. Если Spectrocoin требует этого сообщения, вы можете поставить все, что хотите, например, «выйти из Spectrocoin».
Код сообщения требуется только при внесении депозита для обмена.
@blago if you are sending to nanowallet message is not required. If Spectrocoin requires this message you can put whatever you want for example “withdraw from Spectrocoin”.
Message code is required only when you deposit to exchange.
thanks, pawelm! Happy New Year!
Здравствуйте.Получилось вернуть NEM ? У меня такая же проблема только с биржей Poloniex.
@Esporest
Вы должны связаться с Poloniex и предоставить хэш транзакции для этой транзакции.
Они вернут ваши жетоны.
@Esporest
You must contact with Poloniex and provide transaction hash for this transaction.
They will return your tokens.
Спасибо.буду теперь пытаться с ними связаться.Хоть какая то надежа появилась что вернут.
thx! if you know, how much time it need to manualy resolve this problem?
and how can i speed up this ?
It’s all depends on Changelly. You can try spam a little Changelly Twitter account if you need to resolve this problem ASAP.